هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

هتل 5 ستاره دلفین دیوا آنتالیا در نزدیکی ساحل و با داشتن ساحل اختصاصی یکی از هتل های خوب آنتالیا می باشد .این هتل که یکی از هتل های قدیمی آنتالیا می باشد(البته بنای آن نو ساز و شیک می باشد) در نزد گردشگران ایرانی و تورهای آنتالیا معروف می باشد و برای سفر به آنتالیا از این هتل برای اقامت انتخاب میکنند.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک می باشد,اتاق ها دارای سیستم طهویه مطبوع ، محل نشیمن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و پنجره های بزرگ که رو به دریا نما دارد .سرویس بهداشتی و حمام های شیک و تمیز هتل هم مناسب می باشد که در حد هتل های پنج ستاره می باشد.هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تا فرودگاه تقریبا با ماشین حدود ۲۰ دقیقه زمان و تا مرکز شهر آنتالیا هم ۱۵ کیلومتر فاصله دارد که شما مسافران تور آنتالیا می توانید به راحتی سفر کرده به هر نفطه خاص آنتالیا تا سفر خوبی را داشته باشید.

تفریحات و سرگرمی هتل مناسب می باشد از جمله سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی می باشد که شما در هتل بهترین امکانات را برای تفریح و استراحت فراهم کرده اند.رستوران هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا هم غذاهای خوشمزه ای مانند غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی را برای مهمانان تور آنتالیا  هتل تدارک دیده است که با سلیقه و مزاج شما مناسب باشد.پذیرش هم شبانه روزی می باشد.

هتل آدم و حوا آنتالیا 

هتل آدم و حوا آنتالیا در سال 2006 ميلادي در منطقه بلك احداث شده است. این هتل 5 ستاره 100.000 متر مربع و در مجموع 469 اتاق و ویلا را دارا می باشد. همه اتاق های هتل در متراژ 64 متر مربع ساخته شده است. فاصله هتل آدم و حوا آنتالیا تا مركز شهر آنتاليا 45 كيلومتر یا 45 دقیقه و تا فرودگاه 35 كيلومتر یا 35 دقیقه است.طویل ترین استخر دنیا در این هتل ساخته شده است.مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا:

هتل آدم و حوا دارای رستوران بین المللی، پذیرش شبانه روزی، پارک آبی، کافی نت، پرستار کودک، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر کودکان، باشگاه ورزشی،سالن بدنسازی، تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اسکواش، پارک کودکان، سینما، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام سنتی ترکی و بخار، آرایشگاه، والیبال ساحلی، بیلیارد، ایروبیک، مینی گلف، ساحل اختصاصی و... میباشد.مسافران تور آنتالیا در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

 

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا با بخش فروش آژانس مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

 

 جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا تیر 95 

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: